SYNERGY WORLDWIDE
Synergy WorldWide je družba, ki pušča pečat z izdelki elitnega zdravja ter ponuja odlično poslovno priložnost vsem, ki želijo pomagati drugim.
Synergy WorldWide je družba, ki pušča pečat z izdelki elitnega zdravja ter ponuja odlično poslovno priložnost vsem, ki želijo pomagati drugim. Leta 1999 ga je ustanovil Dan Higginson, od leta 2002 pa je v 100-odstotni lasti ugledne družbe za proizvodnjo prehranskih dopolnil v ZDA, Nature's Sunshine.
Synergy je sodobno podjetje s tradicijo. izjemno je, ker s pridom uporablja moderno znanost in tehnologijo, sledi trendom današnjega časa, hkrati pa deluje skladno z vrednotami, ki so v moderni družbi pogosto na drugem mestu: pomoč drugim, poštenost, etično poslovanje, tradicija, resnična kvaliteta.
Uvršča se med 50 svetovnih podjetij direktne prodaje, ki so uspešno preživela prvih 10 let v tem poslu in še naprej hitro rastejo.
Obiskala sva obe podjetji, Synergy WorldWide in Nature’s Sunshine. Na lastne oči sva se želela prepričati, da besede in slike, ki jih partenrjem v Evropi iz ZDA skuša prenesti vodstvo, držijo. Obiskala sva sedež Synergy WorldWide in si ogledala kako poteka dan na posameznih oddelkih družbe, kot npr. marketing, finance, center za pomoč strankam.
Družbi Synergy WorldWide in Nature’s Sunshine delujeta zares transparentno in svojim partnerjem omogočata, da spoznajo delovne procese, kapacitete in prostore, kjer delo poteka, zato sva tudi midva obiskala proizvodni obrat, kjer nastajajo naši neverjetni izdelki.
Prav tako sva bila povabljena, da si v živo ogledava kako izgleda center za raziskave in razvoj, Huges center. Bila sva izjemno počaščena, saj si je za naju vzel čas tudi dr. Matthew Tripp, ki nama je v dobri uri razložil kako poteka delo v centru, kam je usmerjen razvoj in kje je prihodnost prehranskih dopolnil.
ZAKAJ ZAUPATI DRUŽBI SYNERGY?
-
IZJEMNI IZDELKI: Najpomembnejše vodilo družbe Synergy Worldwide pri proizvodnji izdelkov je kvaliteta. Izdelki družbe Synergy WorldWide so inovativni, osnovani na znanstvenih raziskavah, klinično testirani in narejeni za to, da odklenejo človekov pravi potencial in pomagajo doseč elitno zdravje.
-
POSLANSTVO: Pomagati drugim do elitnega zdravja in finančne neodvisnosti ter pustiti pečat.
-
TRADICIJA: Partnerstvo s podjetjem Nature’s Sunshine, ki je na trgu naravnih, zeliščnih pripravkov prisotno že več kot 40 let in je sinonim za kvaliteto.
-
LASTNA PROIZVODNJA: Razvoj izdelkov, nabavo sestavin, proizvodnjo in testiranje ne prepuščajo v roke drugim podjetjem, saj le tako lahko zagotavljajo lastne standarde in učinkovitost izdelkov.
-
TRANSPARENTNOST: podatki o podjetju so javno dostopni, vse informacije o zgodovini podjetja, managementu, ekonomskih kazalnikih, izdelkih in načinu proizvodnje so dostopni zainteresirani javnosti.
-
INTEGRITETA: Synergy je podjetje, ki živi, kar uči. Synergy, ki proizvaja in prodaja izdelke za zdravje, vitalnost in dobro počutje, se tudi samo že 9. leto zapored uvršča med eno izmed najbolj zdravih podjetij v ZDA. Organizacija Interactive health vsako leto oceni telesno zdravje uslužbencev 2000 podjetij po ZDA. Synergy je edino podjetje, ki se je devetkrat zapored uvrstilo na seznam najbolj zdravih podjetij v ZDA. Na pričujoči seznam se uspe uvrstiti manj kot 5% od 2000 revidiranih podjetij.
-
ZAUPANJA VREDNO PODJETJE; Synergy WorldWide je edino podjetje direktne prodaje, ki ga je ugledna revija FORBES uvrstila na eznam 100 najbolj zaupanja vrednih družb v ZDA in edino podjetje, ki se je na seznam uvrstilo s področja prehranskih dopolnil.
-
EKONOMSKO STABILNO PODJETJE: Synergy je podjetje brez kreditov in dolgov z odlično bonitetno oceno 5A1. Skupaj z Nature’s Sunshine je uvrščeno na borzi. Synergy WorldWide vse od začetka poslovanja beleži stalno rast in je na rst pripravljeno in naravnano tudi v prihodnosti.
-
PODJETJE Z VODSTVENO EKIPO, KI JO SESTAVLJAJO USPEŠNI IN UGLEDNI POSAMEZNIKI Z BOGATIM ZNANJEM IN IZKUŠNJAMI: Podjetje ima na svojem krovu ljudi, ki so avtoritete na svojem področju, pa naj bo to znanost ali pa vodenje podjetja.
-
PODJETJE Z VIZIJO: Vizija družbe je, da v naslednjih petih letih napreduje od dobrega do odličnega podjetja in dvakrat podvoji svoj trenutni promet.